lauantai 12. helmikuuta 2011

kaffepaus



Hihii päätin tuskani menemällä kahvitteleemaan Lauran ja Pauliinan kanssa koeviikon tiimellyksessä. Kukaan ei tosin kahvia juonut kun ei kaffihammasta kolottanut kummemmin :D Rakastuin ton kahvila Kanasen sisustukseen, en ollu koskaan aikasemmin siellä käyny. Maanantaina mulla on ruotsin yo-kuuntelu, mutta muuten mulla onkin sitten lomailuviikko, ens sunnuntaihin asti vapaata, joten alan jo sopeutua näihin lukio-oloihin...


Ainiin ja oon mä saanu jotain aikasekski, solkussa nimittäin kävin ekaa kertaa, ja oli kyllä todellinen iloyllätys! Heti ekan kerran jälkeen näky jo rusketusta, ja ihokin parani vähän! Mä kun kuvittelin että siellä saa juosta kymmeniä kertoja ilman että mitään eroa näkyy :D

After spending time in a comfy café we went to solarium for taking some tanning, and it really was a big suprise to me! I went there for the first time and I got some tanning too!! I'd thought that it takes many times to get some tan!


Anni

3 kommenttia:

  1. toi on just iha paras, mäkään en ennen ollu käyny! vähä hienoja noi kaikki ''vanhat jutut'' tuolla seinillä:DDD t.pallipää

    VastaaPoista